Smyyglgn54 benim de öyleydi kan değerim düşükmus ondan oluyormus dün tekrar baktırdım şükür normale gelmiş kan solusyonlarini aksatmadan kullanmalısın dedi doktorum sende bi baktır istersen. Ben aynı zamanda sabah uyandigimda ve yatmadan aç karnına annemlerin yaptığı pekmezden içiyorum ama tabi pekmez iç diyemem çünkü üzüm başlı başına şeker içerdiği için şekerle ilgili sıkıntın olabilir o zaman da. O yüzden en iyisi doktorunla konuşmanda fayda var.