Asyabuse 🍋 🍋 çok şükür limon olduk en korktuğumuz 3 ay bittii şimdi sıra sizin gibi kereviz falan olabilmekte 🥰🥰
Ysmn5836 Asyabuse insallh canım benim ben bile acaba gorurmuyum 32 olurmuyum derken hoooppppp 32 deyiş minnaklarimla insallh sizlerde burda kolay bir şekilde olursunuz
BesimeSarikaya 2Meyve- ilk 3 aya dua edin son 3 ay çok kötü 😂😂😂😂😂mide yanması ,agirlasmak ,uyuyamamak ,hepsi bir arada
Yabangulu16 Derya_gumus bizde dün mısır koçanı olduk Rabbım sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah