brltnyy KıZlar 3. Trimesterdan beri çok hızlı kilo almaya başladım gerçekten hamur işi yemiyorm ma nasıl alıyorm bende bilmiyorum kilo vermek için neler yapabilirim???
Aybukemom brltnyy iyi bence normal zaten son aylar pek kilo alamıyorsun bebek mideye baskı yapıyor çabuk doyuyorsun
Mucizem_00 brltnyy ben hiç öle almadm cok. 62 falanm 57.500 Hamile kaldım, 28+1 im bende, yürüyüş yapabilirsin yapmıyorsan eğer
fatmaa37demi5 brltnyy 37+3 ve toplam 15 kilo. İlk 3 ay hicbir şey yiyemedim bulantidan sonradan da keyfini çıkardım ve asla pişman değilim. Bebegimin sağlığı gayet yerinde. O iyi olsun veririz kiloları sorun değil 🤍 kilonuz çok iyi bu arada canınızı sıkmayın
Afraaaa brltnyy bende 29 dayım 11 kilo almışım bence sizin gayet ideal. Doktor bana ogunlerini artır ama az az ye soymadan kalk demişti. Belki işe yarar bilmiyorum. Hiç hiç yenemezlik yapmayın çünkü çocuğun tam kilo alacağı aylar.
Summerwine 3.trimesterda kilo verme önerilmiyor diye biliyorum.Bebek daha hızlı büyüyor artik.Siz olduğunuz gibi devam edin,doğumdan sonra emzirdikce gider zaten.
brltnyy Ya riskli gebeliğim var yürüyüş yasak sürekli evdeyim uzanıyorum ne yapacam bende bilmiyorum nasıl verecem
kuzeymomsss brltnyy aldığınız kilo ideal bence. 37 haftalıkken doğum yaptım, 17 kilo almıştım. Doğumdan çıktıktan sonra 12 kilo gitmişti zaten 🤭