Butterfly__ Kızlar çarşamba günü sezeryan oldum ama o gün bugündür neredeyse hiç bir şey yiyemiyorum her şeyden tiksiniyorum, daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu olduysa ne yaptınız ?
benimmdunyamm Butterfly__ bende öyleydim ama baktım sütüm azalıyor annemler falan da kızdı zorlaya zorlaya yedim açıldı şimdi
Kaahvelii Butterfly__ Bende öyleydim hatta sancı cekerken Bi dogurayim şunu yicem bunu yicem dedim sezaryen oldum yicegim dedim hiç bisiyi yiyemedim eve gelince de öyle oldu ama 4 5 gün sonra gecti o durum
Busssx Butterfly__ Bende aynı oldum ilk 10 gün 9 kg verdim düşün sonra kendine geliyorsun canım korkma ☺️
Kdkdkkdk Bir ay 40 gün falan hiç iştahım yoktu yiyemiyordum ilaçları bırakınca biraz kendime geldim bir kaç ay sonra zaten doymak nedir bilmedim