tazecikannee 9+3 teyim 1 saatlik yola çıksam bebeğe bir sıkıntı olur mu herhangi bir tehlikem yok 2 gün önce doktora gittim bir sıkıntım yok dedi
A_syma tazecikannee Düsük riskiniz yokmuş. 1 saatlik yol hic sorun olmaz. Sehir ici bile oyle suren yerler var :)
Patricia tazecikannee hamilesin, hasta değilsin. Normal hayatına devam edebilirsin. Sadece belli bir haftadan sonra fazla basınç olduğu ve bu durumun doğumu hızlandırdığı için uçağa binemiyorsun. Ben 22. Haftamda uçakla anneme gidicem 3,5 saat sürüyor uçak😉
Meryemgundogdu2_ Olmaz tabi😊 doğumuma 3 hafta var +1 kızım var 21 aylık dün gece biranda yolculuğa çıktık 5 saatlik😅 aklınıza kötüyü getirmeyin🙏
durumoms2 Meryemgundogdu2_ kaç haftalıksin canım? Bende yola cikicam Perşembe günü kardeşimin düğünü var. Doktora sormadım açıkçası gitme der diye. Ama dikkat etcem kendime, yanında olmak istiyorum mutlu gününde. Bebek doğum pozisyonu almış seninki ne durumda canım
Meryemgundogdu2_ durumoms2 35+4üm ikinci doğumum olucak ama sezeryanlıyım ben canım. Benimkide şu an doğum pozisyonunda normal olmayacağı için çıktım açıkcası sormadım bile doktoruma 😊
Songulll46____28 Ben iki oldu hamileliğimden beri 2 saatlik yola gidip geliyorum çok şükür bi sıkıntı olmadı birinde 6 haftalıktım birinde 17
Deletedmom_33 tazecikannee Doktorunuz izin verirse çıkabilirsiniz. Ben 23. Hafta doktorum gidebilirsin dediğinde 4-5 saatlik yola gitmiştim arabayla
arirangg tazecikannee Riskin yoksa olmaz canım. Ben Trabzon’da oturuyorum, Rize’de çalışıyorum. Her gün sabah akşam o yolu gidip geliyorum. 10. Haftamdayım. Sıkıntı olmuyor çok şükür.
Maviii3 i tazecikannee ben İstanbulda yaşıyorum bir semtten diğerine gitmek 1 saat :) Risk yok ise hiç bir şey olmaz. Sık sık memlekete gidip geliyorum 5 saatlik yol. Hızlı tren ile Eskişehir’e geldim dönücem iki gün sonra. Hava mis bol da vakit var iken gezmek lazım. Sadece 2 saati aşkın yolculuklarda mola verip 5-10 dk yürümekte fayda var ki pıhtı atmasın.
Busra5461 tazecikannee 28.haftadan sonra doktorun izniyle seyahate çıkılabilir diye biliyorum bende sizin durumunuza göre karar verilir. O zamana kadar Bi sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Morkelebek26 tazecikannee valla bn 1 aylıktan beri kaç kere uzun yola gittim çok şükür birşey olmuyor kuzum merak etme. yalnız ilk 3 ay içinde olduğun için eşin tümseklere ve kötü yollara dikkat etsin haldur huldur sürmesin 😊
Ligarbawood 4/8/26. Haftalarımda 18 saatlik Trabzon yolculuğu yaptım hemde ilk ay düşük riskim vardı pozitif düşün🤗
Fenciz Haftamda 12 saatlik araba yolculuğu yapmış biriyim bir sıkıntı olmadı şükür ama 2 saatte bir mola ver yürü
durumoms2 Meryemgundogdu2_ Perşembeye kadar doğum yapmazsam gidicem inşallah canım ☺️ yolda da doğum başlarsa araştırdım yol üstünde hastane çok gireriz birine 😂 napim yapcak bişey yok 🙏🥰