niayk Kızlar tansiyonunuzu ne sıklıkta ölçüyorsunuz ve kaç çıkıyor? Ben sadece hastaneye gittiğimde ölçülüyor bazen yüksek bazen düşük çıkıyor ama bugün çarpıntı gibi bir şey hissediyorum tansiyondan mıdır acaba
Elyfnagme niayk kaç haftalıksınız? 20. Haftadan sonra yuksek tansiyon sıkıntı. Bana sabah oglen aksam olcun denmisdi. Cok olcuncede iyi olmuyor. 🤭
Hknoznr_ Tansiyon sıkıntınız varsa 4 saatte bir ölçmeniz gerekiyor kullandığınız ilaçlardan dolayı çarpıntı olabilir
Elyfnagme niayk doktorunuz bi sıkıntı gormediyse tabi endişelenmenize gerek yok zaten. Sadece bu haftalarda yuksek tansiyon gebelik zehirlenmesine neden olabiliyor. Dikkat etmek lazım.
Hknoznr_ Doktorun daha iyi bilgi verir ama yine sen takipte ol o haftalar bende de çarpıntı oluyordu vücudun daha fazla kana ihtiyacı oluyor ya ondan diye araştırmıştım çok geçmiş olsun