Rikamom Merhabalar ilk defa süt sağıp bebeğime veriyorum sütümü sağıp oda sıcaklığında 1-2 saat bekletip içiriyorum ama ısıtma işlemi yapmıyorum yanlış mı yapıyorum? 1-2 saat içerisinde vereceğim için buzdolabına koymuyorum dışarıda bekletiyorum.
Edabykl Rikamom oda sicakliginda 3 saat buzdolabinda 3 gün buzlukta ise 3 ay bekletilebilir anne sütü
kuzeymomsss Rikamom yok doğru yapıyorsunuz, oda sıcaklığında 3 saat durabiliyor. Benim bebeğim maalesef dolaba koyup ısıtıp o şekilde içmiyor 🤦🏼♀️ bende arada sağıp öyle bırakıyorum