busrademirtas025 Ya kızlar aşırı şekilde kaşıntı ve yanma var bende.. dokunamayacağım kıvama geldim.. idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullanıyorum 20 haftalık gebeyim. Dışardan uygulayabileceğim bir tavsiyeniz var mı çok kötü durumdayım….
Minarda busrademirtas025 bende de durum aynı 🙁🙁çok agrim ve yanmam var idrarimi yapmaktan korkar oldum ayakta durunca daha da kotu oluyor doktorun verdiği ilaçlar ise yaramadı beklemedeyim 🙁🙁🙄
Edau9 busrademirtas025 bende aynı durumdayım antibiyotik mantar yapıyor bende antibiyotik kullandım idrar yolu enfeksiyonu için ve bende aynı durumdayım 😪
Melikedogan09 Aynı şeyi bende yaşadım travazol krem bire bir geldi ancak 2-3 gün kadar kullanıp bırakmalısınız araya zaman girmeli doktoruna danışarak alabilirsin , çok geçmiş olsun umarım işe yarar🙏
Minisko9 Geçmiş olsun aynı durumdan bende muzdaribim antibiyotik sonrası mantar oluşuyor maalesef . Ben 1 lt suyun içine yarım çay bardağı sirke koyuyorum onunla yıkıyorum o çok iyi geliyor deneyin sizde
Elizansmom Geçmiş olsun bende daha önce yaşadım travazol kremi incecik bir tabaka halinde sür istersen çok iyi geliyor. Dr fitil vermişti ama fitil bende işe yaramadı krem geçirdi
minikerdeminannesi Benbde idrar yolu enfeksiyonu oldum limon ve köy yoğurdu iyi gelir dediler denedim iyileştim ama en önemlisi elime bir şişe aldım devamlı su içtim fazla fazla içince geçti çok şükür
minikerdeminannesi busrademirtas025 hayır köy yoğurdu yedim ve limon sıktım içtim suya limon koyup bekletip içtim çok iyi geldi