Saaaaa 31haftalık hamileyim mide bulantım hafif baş ağrım ve ishal var su gibi tansiyonum normal baş ağrım uykusuzluktan olabilir gibi geliyor bana sizce önemli bişeymi başına gelen varmı ??
Ebuli3454 Saaaaa Ferrosonal (ismini yanlış yazmış olabilirim 🤣) kan ilacı kullanıyorum sabah akşam ishalim ama 39+2 ben son haftada ishal normal diyorlar ama bence ilaçlarla alakalı
Tbsra95 Saaaaa nar eşkisi kahve bir kasık nar eşkisi tatlı bir kasık tatlı kahve karıştır iç hemen iyi olursun mikrobik birsey değilse bulantı ishal hemrn gider
Melismelo Bu ara salgın var herkes ishal oluyo bende gecen hafta öyleydim ölüyodum sancıdan ishalden kanda bıraz enfeksiyon cıkmışdı
Babyozi21 31 haftalıksın sıvı kaybetme takvıye serum taktırabılırsın doktoruna ulaş derım enfeksıyon çıkarsa kanında sıkıntı olur senın için mutlaka doktora gıt cnm