Siz de bazen sanki her şey için sona yaklaşıyo gibi hissediyo musunuz? 33+2 oldum, ikiz olduğu için artık son haftalarım. Bazen böyle düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum, 1 seneyi geçti evliyim, şükür ki çok güzel giden bi evliliğim, çok anlayışlı bi eşim var ama sanki çocuklar doğduktan sonra her şey değişecekmiş gibi hissediyorum ister istemez benim de eşimin de kendimizden bile daha çok değer vereceğimiz seveceğimiz ilgileneceğimiz evlatlarımız olacak ve aramızdaki bağ asla şimdiki gibi olmayacak diye düşünüyorum, sanki hayatımız bitecek tek derdimiz çocuk büyütmek olacak gibi.. Sonra da böyle şeyler düşündüğüm için kendimi çok bencil ve kötü hissediyorum.. Daha lohusa olmadan psikolojisine girdim sanki