Cigdemm1 39+3 olduk. Aşırı hareketli kaç saattir. Bu kadar hareketli olması Doğum belirtisi olabilir mi ? Normalde son haftalarda hareket azalır deniyordu ? Sizlerde durum ne ?
esma-35 Cigdemm1 hadi sizler son haftalardasınız ben daha 16 haftalığım. Gece uyanıyorum ve asla uykum gelmiyor. 3-4 saat yatakta dönüyorum kriz geçireceğim
Ebuli3454 Cigdemm1 39+2 bende bu akşam alttan baskı yaptı hep umutlandım ama şuan da mışıl mışıl uyuyor ben uyuyamıyorum 🤣 sokakta kimi görsem erkek çocuk geç gelir erkek çocuk gününü geçiktirir sürekli moralimi bozuyorlar benim erken gelse ne olur sanki
Cigdemm1 Selda0835 şuan bende aynı durumdayım. Aşırı hareketli benim oğlumda canımı da yakıyor nefesimi kesecek gibi oluyor bazen
Selda0835 Cigdemm1 şimdi lavobaya gittim çok parlak şeffaf akıntım vardı ama Nişan kanlı yada kahve oluyo galiba değildir heralde
Cigdemm1 Selda0835 benimde net bir bilgim yok ama kanlı oluyor diye biliyorum fakat bazıları nişanın açık renkte olabileceğini söylüyordu yanıltmak istemem
Baymehal Aa bende varım 😅 hareketlerden uyuyamıyorum ama uycam şimdi inşaallah yoksa başıma ağrı girer ve daha kötü olurum allah korusun 🥲
Cigdemm1 Ebuli3454 ya evet bende duyuyorum inşallah bizim bebişler hayırlısıyla doğar ya 41. Haftayı görmek beni korkutuyor 😂
Cigdemm1 heartnurse hamileliğim boyunca benimde maşallah bebişim aynı çok hareketli doğduktan sonra inşallah sakin olurlar 🙏🏻