Koray Aşılama tedavisi oldum bugün 3. Gün dayanamayıp erken gebelik testi yaptım ve sonuç bu düşünceleriniz nelerdir (testte çok belli bir şekilde silik çizgi var)
motherofcats Koray aşılamanın daha 3.gününde test yapılmayacağını bilmiyor musunuz? çatlatma iğnesi oldunuz içinde beta hcg hormonu var o yüzden test pozitif çıkıyor. en az 12 14 gün geçmesi gerek etkisi geçip testin doğru sonuç vermesi için. Ayrıca 3 günde gebelik daha oluşmuyor bile ki belli olsun..
Hadya Koray Canım çok erken yapmissin,ben tup bebek transferi oldugumda 9.gunde erken gebelik testi yapmistim.Biraz sabret gercekten sevinmek icin,insallah tutmustur 🤲😊