Merhaba kızlar, önümüzdekı ay düğünüm var. Ben Azerbaycanlıyım. Havalar soğudugu için balayı olarak İzmiri seçtik. Hem gezip hem de alışveriş yapmak için en uygun şehir die düşündük. Türkiyede yaşayanlar, İzmiri iyi tanıyanlar lütfen detaylıca anlatır mısınız? Nereleri önerirsiniz mesela? Hangi otel, hangi ilçe, hangi avmler, nereleri gezmeli kısaca. ? Netde pek araşdırmak mümkün olmuyor o yüzden reel olarak size sormak istedim.