Ebissss uzun olucak hakkını helal et detaylı bilgi vereyim dedim .
Nişan gelmesi ile doğum hemende başlayabilir hemen baslamayadabilir o yüzden en önemli durum sancinin olup olmaması dir bunu takip etmelisin eğer sancın şiddetli ve geçmiyor hafiflemiyorsa yani dinlendigin zaman vs bu gerçek sancı 10 dk altına düşmesini bekle eğer hastane yakın ise 5 dk düşmesinide bekleyebilirsin tabi her sancın geldiğinde top veya yastık minder vs oturup derin nefes alıp ver bu egzersizi her sancın geldiğinde yap squat yapar gibi bu seni rahatlaticak beline masaj sirtina masaj mutlaka sakinliğini koru hastanede gittiğinde vajinal muayne ile sürekli pskolojini etkileyeceklerdir bunu yaşamak istemezsin o yüzden sancini evde kwrsila ve sancinn azaldıkça dinlen bol bol beş saniye de olsa gözünü kapat çünkü doğumda çok lazım olucak o enerji sana .
Suyun gelirse de tutamadigin böyle sarıl sarıl akan birşey de olabilir sızıntı seklinde de geliyor olabilir önemli olan konu bebek bebeğin doğmak için 48 saati var demektir yani yaşam sınıri bu fakat bebeğin hareketlerinde azalma normalden daha farklı bir azalmadan bahsediyorum mesela sancinn vardır ama bebek harketlerini hiç hissetmiyorsundur mutlaka git ama hissediyorsan yani en az 4 defa tekme hissettiysen korkma sakin ol bekle hadi bakalım hayirli güzel haberlerle gel bize de anlat inşallah sağ saglim bir avazda kucağına alirsin