Merhaba arkadaşlar salı günü doktora gittim 17 haftalık hamileyim doktora cinsiyeti bellimi diye sordum tam net bişey söyleyemem ama kız gbi dedi şurada kahve çekirdeği gbi bsy goruyorum bak dedi banada ben bidaha sordum kız gbi mi dedim tam.belli değil ama kıza benzettim dedim sizce yanilma olurmu sizlerdede oldumu kız gbi deyip oğlan dedimi sonra