Ceylin, ceyda, dilrüba, efsun, asuman, julide, yaren , nazlı, aybike, mihrimah, begüm evet hepsini dusunuyorum 🤣🤣🤣
Evet kızlar eski isim koyanlardan kimler kaldi? Fikirlerinizi alalım…
Hangileri guzel sizce ve hicbirini begenmediyseniz isim önerir misiniz?
Gecen 300 sayfa isim okudum yemin ederim nerdeyse hepsi birbirinin ayniydi. Artik bu isimler eski isimler oldu bence. Fikirleriniz nelerdir?