oznuroznur07 38+3 Benım bebe dönüyor zıplıyor hıckırıyor herseyı yapıyor ama sımdıye kadar hıc tekme atmadı yasayan var mı hıc kafama takılmamıstı sımdıye kadar bı sorunu olabılır mı acaba
yigitinannesiiiii oznuroznur07 benimkide tek tük bazı günler atıyor sayılı yanı bazı günler atmıyor ama aşırı hareketli dönüyor ayağıyla eliyle karnımı ittiriyor ama sert bi hareketi yok tekme gibi😂😂34+3 üz bizde bu durum bayadır böyle
Kubgkm oznuroznur07 benimde tekme atmadı ama dansöz gibi durduğu yerde durmuyor sürekli poposunu oynatıyor ayaklarını orda oraya götürüyor ama dediğim gibi tekme atmadı
Elisarli oznuroznur07 benimki sürekli tekme atıyor sağ tarafım çok acıyor artık tekme yemekten yanıyor sanki oraya ateş tutuyormuşum gibi 😀
Kubgkm oznuroznur07 aynen öyle benimde 36+1 oldum bende ama çok şükür sağlıklı boyu uzun ondandır belki diye düşünüyorum
Zuleyhaoksz Benimki resmen kaburgamın içine sert tekme atıyor canımı acıtıyor bazen🤣sanki bişeye sinirlenmiş de hıncını benden çıkarıyor gibi 😂