Selam 27 nisanda kızımı kucağıma aldım 2 ay önce spiral takıldım ama şuan gebelik şüphesi yaşıyorum
Allah vermişse eğer istiyoruz som adet tarihim 11 Ağustos 28 günde 1 adet oluyoruö düzenli 3 gün gecikti adetim dün kahvemsi sümüksü lekelenme oldu sizce bu yerleşme olabilir mi ? Yaşayan var mı bu durumu !