Bir yakınım 37 de dogum yapmıştı aklıma o geldii yaaa bende bi hafta sonra dogurursammmm ayyyy ama bebeğimin burcunun terazi olmasını istiyorummm😅😅 şaka bi yana sağlıklı olsunlar gerisi hiç önemli değil ama gün geçtikçe beni bebeğime bi an önce kavuşma hissi basıyor ve hamilelikten gerçelten sıkıldım artık hamiş değilde anniş olmak istiyorım. Yakın haftalardaki hamişler sizde durumlar nedir gelin sohbete