Bence onunla iyi olup olmadığı belli olmaz dediğim gibi benim ki de hep aşağıda ama doktor kontrollerim de gayet sağlıklı kimseyi umursamayın içinizi ferah tutun bi sonraki kontrolünüzde doktorunuza da danışırsınız
Ben doktoruma birilerinin söylediği şeyi sorduğumda sadece gülüyor insanları dinlemeyi bırak kendini eftiklendiriyorsun gayet sağlıklı iyi diye sizde kimseyi dinlemeyin sağlıklı ise problem yok demektir 🙏❤️