23 gün önce sezaryen doğum yaptım, estetik dikiş oldu. Çok şükür sorun yok dikişlerimde en başından beri. Sormak istediğim şey, başlangıç ve bitiş yerlerinde düğümler oluyor ya hani, sol taraftaki dikiş kalkmış, bi sızı hissettim çamaşıra sürtündükçe sızlamış demek. Baktım böyle düştü düşçek. Yavaş yavaş mı düşüyor? Çamaşıra sürtündükçe sızı oluyor o sorun değil , zarar vermez dimi? Tutup koparsam kopçak gibi duruyor (tabiki de koparmam). Yaşayan dikkat eden olmuştur illa ki, beni de aydınlatabilir misiniz? Şimdiye kadar düşmesi gerekmez miydi?