Emotion07 Philips avent biberon almıştım fakat hastaneye götürmedim sezeryan sonrası süt sorunumuz oldu danışmanlık aldım o da biberon kullanmanız gerekiyorsa kaşık biberon kullanın dedi çünkü bebek normal biberona alışınca memeyi istemiyor her ne kadar anne memesine yakın olsa da çünkü yapıları çok farklı dedi şu an sağım yapıp verdiğimde de parmakla beslenme kateterini kullanmamı önerdi