Kızlar geçen gün hastaneye gittim 33 haftalık olmuşum stresten kilo vermişim taşındık yeni bir yere ben pek alışamadım doğrusu o yizden sürekli ağlama geliyor evde yanliz kalmaktan bunalıma gircem diye korkuyorum artık diğer evde komşularım vardı burda tanıdık kimse yok doktor bebeğin gelişimi iki hafta geride dedi daha da canım sıkıldı 33 hafta 1850 gr olmuş bebek zerre iştahım yok napcam bir akıl verin