Soruyorumm internetten baktım da hazırlık yapıyormuş normalmiş şeffaf sıvı gelmesi ama rengi değişik olursa sıkıntı diyor bilirsiniz “Google” insanı başı ağrıyor diye kanser yapar sizin gibi tecrübeli başından geçmiş birine sormak daha mantıklı gecenin bir vakti doktorumu arayamam acil bi durum olmadıkça. Birkaç gündür kaşıntı var sürekli kaşımak istiyorum sanırım ondan oldu bastıra bastıra kaşıdım bilmeden uyarı verdim dediğiniz gibi sanırım