Hafizehanim61 Bebeğim 27. Haftadan beri rahme yerleşmiş durumda. Geçen hafta daha da inmiş doğum yoluna ama hala açıklığım yok ve sancım da yok. Doktorum bekleyim sonuna kadar diyor.. 🤷 Belirsizlik kaygılarımı tetikliyor. 🙄 Tavsiye nasihat istiyorum açıkçası 🌷
Haticeeklyc Hurma yemek, sürekli merdiven inip çıkmak, yürüyüş, ılık duş bunlar yardımcı oluyor diye okumuştum. Her şey gönlünüzce olsun 🌸