Seymasultan Kızlarr 35+2 yiz kontrolden geldim 2900 olmuşuz 49 cm. Başı aşağıda şimdilik normal doğum dedi hazırlıklı ol bundan sonra dedi doktorum. Merdiven çık bol yürüyüş yap dedi :) sizde durumlar ne🤗
Aysehatun Seymasultan 35+0 da doktorumuzdaydık bizde 2750 gram 49 cm doğum pozisyonundayîz başı aşağıda bugün 35+2 olduk 😍
Mutlukalp Seymasultan 35 te 3 kg dı 2 hafta önden gidiyor bebeğim kanala girmiş doktorum artık fazla yürüme dedi 🙈
Serii Ayyy bende 35 oldum benim oğlum nasıldır acaba 🤗🤗 kontrolüm de haftaya ama benimki uzun zamandır baş aşağı pozisyonda haftaya gittiğimde alttan muayene edecek korkuyorum 😣
Eliffselinn Biz 35+4 üz ama ters duruyoruz hala. Boyu 50cm 3350gr birazda tombişiz🙈 sezeryan olmayı düşünüyorum açıkçası ama sona yaklaştıkça ne olur hiç bilmiyorum
Eliffselinn benim en başından beri hiç mide bulantısı, ağrısı, yanması hissetmediğim bir gebeliğim oldu çok şükür. Normalde ne istersem yiyebildim. Bu tabi hem iyi hem kötü oldu. Biraz abarttım durumu galiba bende çok kilo aldım çünkü🙈 protein ağırlıklı çok yedim ve galiba şekerli şeyler yiyebildim. Bu ikisinden kaynaklı olabilir bence ama ben kendimde iri bir bebekmişim belki de biraz kalıtsaldır. Bence böyle kilolu olmaktansa daha zayıf bebekler daha iyi kızlar Doğum açısından. Hepsi ihtiyacı kadar besleniyordur Eminim:)
Denizpekdal 35+2 35+5 gibi haftalar 36. Hafta oluyor benim bildiğim. Mesela benim 34+2 ve 35 haftaligim. Yani 34 bitmiş 35ten iki gün almışım. Konu dışı ama :)
Eliffselinn BraAkayBulut 32. Haftada gitmiştim ben kontrole 2200dü ama bu son kilosunada 4 gün önce bakmıştık.
BraAkayBulut Eliffselinn anladım canım bende en son 33 ye gittim 2400 dü şimdi 36+2 olduk acaba ne kadar oldu
Eliffselinn BraAkayBulut büyümüştür annesi:) doktor son haftalarda haftada 500 grama kadar alabiliyorlar dedi bana. Ayrıca bu ölçü aletlerinin de çok doğru sonuç göstermediğini söyledi. Yanılma oranları yüksekmiş.
Seymasultan Doktor merdiven çıkmamı söyleyince bugün başladım 9. Katta oturuyorum asansörden 5 te iniyorum artık :)