Dlkgrd Merhaba kızlar 2. Kez acmıs bulunuyorum bu uygulamayı 6 haftalık 2. Bebegıme hamıleyım 3 4 güneür karın agrısı ishal var acaba basına gelen varmı ilk baslarda boyle agrılı ishalı olan ntomal bi sürec mı
sorybaby Dlkgrd ay keske bende suan ishal olsam 8 haftalığım bende 4. Haftada falan ishaldim sonra kabizlik bir başladı karnım sanki 4 aylık gibi afedersin gaz bile çıkaramıyorum ishal olmak güzel ya rahatlıyorsun
Tekininannesi Dlkgrd bende ishal ilk haftalar çok yaşadım oğluma hamileyken ilk 3 4 ay kabızlık çekmiştim bunda ishal oldum .. tabi ishal olmak kabız olmaktan iyi şikayetim yok onun için 🤣 kimi gebeler kabız kimi gebeler ishal durumu yasayanilirmis normal bi durummus
Tasbebek Dlkgrd bende gebeliğimin ilk 3 ayını neredeyse hep ishal geçirdim bazı geceler ishale uyanıp sulu sulu gece üç dört kez dışkıladığım oluyordu buralarda insanı çok korkutuyorlar bu durumda 30 haftalık oldum Allah’a şükür bi sıkıntı yok ama son 2 aydır eskisi gibi değil
ilaydaaltann_ Genelde kabızlık olur derler ama 2 hafta kadar ishallik çekmiştim. ( yoğun değildi ama). Daha sonra kabızlık başladı. Ebeye sormuştum normal demişti.
SaruMerve Dlkgrd canım ben hamile kaldığım andan itibaren ishalim ondan önce değildim 6+4 haftalığız şuan biraz hafifledi normale dönmeye başladı genelde kabız olur hamile olan derler ama yanlış kişiye göre değişiyomuş doktoruma sorduğumdada öle dedi normal bi durum yani
bsr93 Dlkgrd 4 gün full ishaldim bende 8 haftalikken birden olmustu.su icsem ishaldim o derece..sonra muz falan yiyerek toparlamistm..kabizliktan iyidir canim takma kafana
demetarik Dlkgrd Ben hamile değilken hep kabizdim hamile kaldım ilk haftadan son haftaya afedersiniz hep ishalim normal bi tuvalet yapmadım hiç. Dr sordum genelde kabız olurlar %₺10 15 civarı gebe senin gibi isal olur korkulacak bi şey yok hatta şanslısın dedi bol bol su iç ama dedi