Mlkysf vallahi canım bilmiyorum ki nasibimizde neyse onu göreceğiz oğlumu doktorumun yoğun uğraşı sayesinde normal bir şekilde doğurdum. Membranımı sıyırdı çatı muayenesinde o sayede 22 saatte epiduralli doğum yaptım. Sanırım kızım da o şekilde gelecek hayat son haftalarda çok zor çünkü