Rnaslh Kızlar haftam 36+2 çarşamba kısmetse doktora gideceğim 36+5 olucaz sizde sezaryen tarihi verilir mi ?
efsaneana Buradaki tecrübeli annisler erken dediler canım bende öyle post açmıştım 37 den sonra si gün veriyorlarmış
Rnaslh efsaneana çok sabırsızlanıyorum artık böyle belirsiz beklemek zor 😁 ve artık dayanamıyorum son haftalar çok zormuş
Rnaslh izobellaaa-_- bana geçen hafta yapıcaktı yapmadı sanırım sezaryen düşündüğümüz için bakalım artık