68Tazeanne Dilara9 valla ya o zaman bu ayda bi keramet var 😂😂 bu arada görümcem daha dün dedi doğur artık dişleri çıktı çocuğun . Çok bilmiş 😒
Dilara9 Sema42 aleykum selam canim daha dogurmadin mi 😂 hep cevreden duymican ya birazda bizden duy 😂
Masumanneinci Dilara9 37+6 bu akşam bıçak saplanmasi gibi ağrılarım oluyor. Onun dışında tık yok. Gelir mi ki acaba 🙄
68Tazeanne Masumanneinci aaa daha dur şekerim ne bu tez canlılık hele bi 39-40 ları gör bakalım 😅 şaka şaka Allah en hayırlı vakitte gelmesini nasip etsin inşallah 💞
Dilara9 68Tazeanne keske görümcem olsaydi hep bulasirdim ona 😂ama iste yok ondan eltilerime bulasiyorum 4 tane eltim var hepside nasil seviyor beni biriyle bile tartisamiyorum 😂
EsraBaykara Dilara9 1 eylülde açılışı yaptı bizimki :) 38+4 de kendiliğinden geldi.. darısı sizin başınıza inşallahh 😊
68Tazeanne Dilara9 bende birazcık severim görümcemi 😅 ama eltimi hiççç pis yılan 🐍 😂 oda beni sevmez ama ortama girdiğimizde bizi bi gör kimse anlamaz yani o kadar iyiyiz 😂
Hilal0606 Hem de ne nazlilar 40+3 olduk hala gelmek istemiyor benim kız ☺️ başta korkuyordum doğumdan ama artık bi an önce acısıyla da olsun gelsin istiyorum 😮💨 Dilara9
3babymom Dilara9 sağolun inşallah 🌸💕 evet çocuk olunca daha duygusal oluyoruz sanki hem mutluyum hem korkuyorm hem de aklım cocuklarda ister istemez insan merak ediyo Allah kolay geçirir inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz evimize döneriz inşallah 💕