damlos_01 Dilarey sağlıcakla gelsin yavru aslan 🦁 bende Aslan kattım ama Alparslana geçiş yapıyor gibiyiz şafağımız 28 🦁
Dileksb izobellaaa-_- sanki daha fazla olmaz gibi geliyo bana 🙈 karnım da biraz aşağı indi 😱 sizde var mı öyle bir durum
damlos_01 Dilarey Aslan da bu sene popüler oldu 🤣 Mehmet Aslan olacakdı kaynana gille aramız bozuk olunca Mehmet ten vazgeçtik Aslan tek kalınca Alparslan mı tek Aslan mı diye kararsız kaldık eşimle
Dilarey damlos_01 benım kaynana da aslan koymayın dıyo hala bebegin doğmasına iki hafta kalmış😂😂 aslan ismini sevmıomuşş 353877
353877 Dilarey yok onlarında oğulları sayılıyor onlara kalsa. Sanki 9 ay onlar taşıyor. Her konuda hakları var ya