Deletedmom434 YagizAsyaMom anti hbs Hepatit B’ye karşı aşılanmış kişilerin kanında bulunan bir antikordur..test sonucu pozitif olduğuna göre hepatit B’ye bağışıklığınız var demektir yani korkulacak bir durum değil
GokceGenc YagizAsyaMom internetten baktım hepatit b ile ilgili yani virusu almışsın ya aşıyla yada dışarıdan ole yazmış bi doktor ama herhangi bi tedavi gerektirmez diyor yani korkcak bişi yok sanırım..
yagmuryilmaz YagizAsyaMom kötü birşey değil hepatit b ye karşı bağışıklığın olduğunu gösterir hbsag değerin negatifse sıkıntı yoktur
YagizAsyaMom Deletedmom434 ohh sağoll teşekkür ederim. Bi an pozitif görünce korktum İnternete abuk subuk şeyler yazıyor
YagizAsyaMom Deletedmom434 peki emzirmek sorun olur mu doğumdan sonra. Yada yeni doğan bebeklere bu aşı yapılıyor mu ben sana değerlerimi yazayım istersen HBsAg. 0.22 Anti Hbs. 22.93 referans aralığı 0. 10
YagizAsyaMom deletedmom6295 daha önce yaptırm mı bilmiyorum yada geçirdim mi onuda bilmiyorum. Kötü bişey mi acabs
deletedmom6295 YagizAsyaMom yok bu iki durumda vücut bağışıklık kazanıyor ve kanınızda bu antikor oluşuyor. sıkıntılı bir durum değil diye biliyorum. biz riskli işçilerimize yapıp negatif çıkarsa aşılama yapıyorduk 😀
deletedmom6295 YagizAsyaMom bebeğe de bu aşıyı uygulayacaklardır doğduğunda. doktor daha ayrıntılı bilgi verir konuyla alakalı. ilk gün belki emzirme konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz. aşısız bebeğe emzirme yoluyla geçebilir çünkü
Deletedmom434 YagizAsyaMom yenidoğan bebeklere doğduğu gibi k vitamini ve hepatit b aşısı yapılıyor daha sonraki dozuda 1 aylıkken yapılıyor doktorunuza değerlerinizi gösterirseniz daha sağlıklı bilgi verecektir😊
YagizAsyaMom Ya aklıma takıldı şimdi ben hastası değilim galiba sadece bağışıklığım var ben bu durumda bebeğimi emziremeyecek miyim yani doktoruna ulaşamıyorum kafayı yemek üzereyimmm😭
Hafizeipek YagizAsyaMom hepatit bağışıklığın pozitif çıkmış. Benim de pozitif çünkü is le alakası 3 doz aşısini yaptrmistim