Teslimenursevil İğneden 4 gün sonra test yaptım 2. Çizgi silik çıktı bu durumu yaşıyanlar yazabilir mi
[silindi] Teslimenursevil igne vurulduktan 16.gun sonra bakman gerekiyor icinde hormon var o yuzden cift cizgi 14 gun etkisi oluyor genelde beklemen lazim
Busraademirr2323 Teslimenursevil 15. Günde yapman gerekiyormuş canım aynısını yaşadım 2 doktorda 15. Gün kesin sonuç dedi
Teslimenursevil Busraademirr2323 ben bekleyemiyorum pazar yapıcam 12. Gün oluyor yine aynı çıkarsa diğer hafta tekrar yaparım kan veririm bide o zaman kesin belli olur ilacım etkisinden pozitf çıkması o çizgiyi görmek insana hep bi umut dedirtiyo
Burcugnn Aynı durumu görümcem yaşadı iğneden sonra teste silik çıktı doktora gidince hamileliği kesinleşti sende inşallah hamilesindir 😌
Sinemberkehan Teslimenursevil Bende 9 eylülde. O zaman senden iki gün sonrada ben test yaparım. İnşallah ikimiz de çok seviniriz