Minik_kus Merhaba Kızlar🌷En erken hamilelik belirtileriniz ne zaman başladı?Ve hamileliyinizi reglden kaç gün önce veya sonra öğrendiniz?Düşüncelerinizi paylaşırmısınız.
1yenianne Minik_kus 1 ay sonra başladı 1 ay sonra öğrendim..Sürekli test yapmama ragmen ve kan vermeme rağmen 1 aylık olmadan cıkmadı kanda bile
Muzlupuding Minik_kus ben hamile olduğumu adetimden 10 gün önce kasık ağrısıyla hissettim. Adete 7 gün kala da yerleşme kanaması geldi acilde kan verdim ve erkenden o gün öğrendim
Minik_kus 1yenianne Reglim gecikeli 8 gün oldu ve test yaptım akşamına,çok silik çizgiydi varla yok arası bişey.Geç döllenme ola bilir diye düşünüyorum.Kan testi vericem en net orda öğrenirim
Snglhfs Yumurtlamadan bir hafta sonra falan her ilişki sırasında karnım kasıklarım cok ağrıyodu anlıyodum bişey oldugunu