Arkadaşlar merhaba 33+2 haftalık hamileyim. Dün akşam idrar sonrasında peçete ile vajinamı sildiğimde iki üç damla kan farkettim. Sonrasında ise doktora gittim. Doktor vajina ultrasonu, normal ultrason ve nst istedi hepsi normalmiş. Ultrason sonrasında bebeğin başının aşağıda olduğunu, kilosunun boyunun normal olduğunu söyledi. Hastaneye gittikden bi iki saat sonra aynı durum tekrar başıma geldi. İdrar sonrası peçete de 3-4 damla kan. Dünden bugüne takipteyim bebeğin haraketleri normal devam ediyor. Ama ister istemez kafamda soru işaretleri kaldı. Böyle bir şey başına gelen var mı ? Ne yapmam lazım ?