Seda020921 Kizlar merhaba ben 19+6haftalikim bebegimi sadece bikac kez kipiradini hisetim ve 2gundur kipirdamiyor sizce normalmi sali gunu kontrolum var doktorada sorcam ama iste merak etim sizede sormak istedim siz nezaman hisetiniz bebeginizi
kahvesever__ Seda020921 normal o aylarda canım benim o aylardayken oğlum 3.4 gün de bir kıpırdıyor du
fatmaa37demi5 Seda020921 o haftalarda çok normal. İlk hareketini 16 da hissettim ama düzenli olarak 21den sonra hissetmeye başladım
fatmaa37demi5 Seda020921 emin olun o günler geldikten sonra hiç durmuyolar. 37+3 oldum ama hala masallah icerde halay tepiyor😅🧿
fatmaa37demi5 Seda020921 tabiki öyle. Zaten sürekli belki de bunlar hissettiğim son tekmeleri belki yarın doğacak diye ağlıyorum artık 🤍 çok çok güzel hisler Allahim isteyen herkese nasip etsin
Seda020921 fatmaa37demi5 ay ne güzel ya Allah sizi ve bebeginizi korusun salıkla alirsın inşallah bebegini 🥹ne güzel kavuşucan mis kokulu melegine 😍
Seda020921 freeconmom canım belki kıpırdandı ama sen anlamadın bende anlayamadım görümcem göbeğmi elemese bnde hala analamazdım ben hep bağirsak sanıyordum oysa deyilmiş🤷🏻♀️😅