Hanımlar 37+4teyim artık çanta hazırlığını tamamen bitirmek istiyorum. Sezeryana gireceğimm.. çantayı Hazırladım ama bir eksik çıkar illaki diye size de danışmak istedim mutlaka şunu koy çok rahat edersin dediğiniz ne var? Özellikle anne için? Hediyelik çikolata ketıl vs.. 1bavul bir sırt çantası bir el çantası puset derken sanki fazla abarttım gbi geldi ama hepsi gerekli.. :/