_mir_6547 Kizlar internete yazdım da ben cok bas ağrısı çekiyorum hamile kaldığım zamandan beri Öylesine bi yazım dedim Anam herkes erkek cocuk baş agrisi yapar yazmis Batıl inanc bence meraktan soruyorum sizce doğruluk payı nedir
132025 _mir_6547 ilk defa duyuyorum oğlumda çok fazla baş ağrısı çektim ama 3 gün geçmezdi şimdi kızım olacak bunda ağrımadı başım hiç
TinyBabys _mir_6547 ilk kızımda maşallah diyeyim hamile kaldığımdan doğurana kadar migrenim olmasına rağmen zerre ağrı çekmedim. İkinci kızıma hamileyim. İlk aylarda başımı kaldıramıyordum. Felaket baş ağrısı çektim. ☺️
_mir_6547 girl_boy_annesi vala benim ki ne kiz ne erkek anlamadim daha bir doktor kiz diyo biri erkek Dogurdugumd belli olcak bakalim 😂
CananDuru _mir_6547 benimde erkek hic basim agrimadı 🙃 ilk üc ay haric tabi kusmalardan felan açlıktan olanlar haric
nilmur0 _mir_6547 bana da bir kız bir erkek dendi en son kesin kız dediler benim de kafam karışık siz en son ne zaman gittiniz ben de 26 haftalığım
Beyhanertekin _mir_6547 ben ilk oğlumda asla baş ağrısı nedir bilmezdim. Şimdi bu oğlumda sürekli başım ağrıyor 🤷🏻♀️
_mir_6547 Beyhanertekin bende oğlumda bas agrisi cekmedim okdad nadir di yani suan cok çekiyorum bas ağrısı
SaruMerve _mir_6547 bende ilk 5 haftama kadar başım sürekli ağrırdı şimdi ağrı felan yok erkekten kıza geçiş yaptı heralde benim bebiş 😅
_mir_6547 SaruMerve benimkide bir hafta kiz 3 hafta sonra erkek oluyo 😀Sanirim bu doktorlarin yüzünden bellirsizlik yüzünden Başimin ağrısı gecmiyo 😂
ikikedi-birbebek _mir_6547 Migrenim var 13 haftadır hiç tutmadı 😂 ufacık bir baş ağrım bile olmadı 😂🤷🏻♀️