Şeker yüklemesi yaptırdım gebelik diyabeti çıktı. Doktorum dahiliye doktoruna gitmemi söyledi. Sürekli kontrole gidiyorum. Şekerimi sürekli ölçüyorum. Bazen yüksek çıkıyor bazen düşük. Yüksek olursa insülin kullanmam gerektiğini söyledi. İnsülin kullananız var mı? Gebelik diyabeti bebeği hemen olumsuz etkiler mi?