Hafif hafif açılmam olduğunu ve nasıl bir sancı ile karşılaşacağımı tarif edebılecek olan varmı ? Bendeki ile karsılastıracam da . Benım ara ara sancım oluyor kasıkda ve bacak dızlerıme doğru sızlama . O an korkuyorum ama bes dk sürüyor sonra başka an yıne aynısı oturduğum anda sık degıl ama Cok ayakta durusam tabı kasıklarım ve belimde agrıyor ama dizlerime doğru sızı dıgerlerıne göre daha şiddetli