Nisaozclk0611 Kızlar geçen ay klomen kullandım bu ay 3 gün adetim gecikti ilacı kullanıp adet gecikmesi yaşayan ve bunun nedenini bilen var mı gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı
mavipapatyaa Nisaozclk0611 ben kullanmıştım hamilelik belirtileri başlamıştı ( kasıkta agri gbi ) aha dedim hamileyim ( diger gebeligimde oyle olmustu ) megersem klomen bende kist yapmış 😃 bide bir ay doğum kontrol kullandım kisti atiyim diye daha da kullanmadım.
Nisaozclk0611 mavipapatyaa doktorum bana da kist ilacı yok etmiş dedi adet olmazsan gel dedi olmadım gebeliğe şüphelendim ama yok