bsrtlh benimde açılmam yoktu doktorum çatın müsait en fazla 5 saate acılman olur doğumu başlatalım dedi
Güvenip başlattım 7 saat suni sonucu açılma olmayınca 'yapacak birşey yok suniye devam edersek bebeğin kalp ritmi bozulur acil sezaryen ' dedi
Riskin yoksa yatış yapma derim
Hatta başka bir doktora görün