Bende 30+3 teyim sola yatınca çarpıntı oluyorum sağda rahat ediyorumm ve surekli sağa sola seri dönüyorum bu sorun olur mu acaba bi şey duymuştum sagdan sola dönerken doğrulup kalkılmalıymıl yoksa kordon dolanması olurmuş nasıl yatacaz napacaz bilemedim