tamilog seni o kadar iyi anlıyorum ki şuan bu yazdıgını ss leyip eşime atmak geldi içimden. Birebir aynılarını yaşıyorum ve her yaşadıgımda çok mu abartıyorum bir tek ben abartıyorum diyordum ta ki mesajını görene kadar ve ben bazen buna bile ağlıyorum. İnsanız içimizde bir can taşıyoruz , aşkımızın aşkını taşıyoruz bir nevi ve bırak el üstünde tutulmayı birazcık şefkat görmeyince oturup çocuklar gibi ağlamak istiyorum bazen