1Neseekokcen_ Merhabalar kızlar 22+5 haftalığız mide yanmam var aşırı derecede sizde bu haftalarda oldu mu ve ne kullandınız ne iyi geliyor 😏
Dileksb 1Neseekokcen_ benim ara ara oluyor reflü oluyor genelde. Ilık süt iyi geliyor. Bir de doktorum rennie şurup vermişti o da çok iyi geliyor.