Merhabalar herkese. 23. Haftadayım bebek tekmelerinden uyuyamaz oldum. Özellikle akşam üzeri 5-6 gibi başlıyor sabaha kadar sürekli hareket halinde , gece aralarda duruyor 1-2 saat uyutuyor ancak haricinde çok tepiniyor. Normal mi, yaşayan var mı aynı şekilde?
Gündüz de hareket ediyor ancak işteyken o kadar hissetmiyorum ne zaman eve gelip ayaklarımı uzatsam ben dinlenmeye, o tepinmeye geçiyor.
Acaba bişi mi istiyor, rahatsız mı oluyor tecrübelilerden yorumları bekliyorum..