Selda0835
oznuroznur07 sabah saat 5te lavaboya gitmek için uyandm baktm kan geliyor ardından 5 dk snra suyum sızmaya başladı tabi ne sancı ne ağrı bişeyim yoktu.kalktm duş aldm saat 7 gibi eşimi çağırdm kahvaltı yaptk ama hala bişeyim yok ne olur ne olmaz hastaneye gidelim dedim, geldik yatış verdiler 2 cm ardından suni sancı ama hala açılma aynı.nstye bağladılar bebeğimin kalp atışları 5e düştü doktorn müdahalesiyle düzeldi çok şükür ama tekrar olursa sezeryan dediler saat 4e kadar suni sancı verdiler tekrar kalp atışları düştü acil sezeryan dediler yoksa bebeği kaybedez dediler bende hüngür hüngür ağlaya başladım tabi bebeğimin sağlığı bnm için çok önemliydi şimdi odamızdayız ikimizde iyiyiz çok şükür