Derya_gumus bakın uyuz hastalığı çok ciddi bir problem, önlem alınmazsa tüm vücuda ,sadece size değil eşinize ,evinize gelen herkese bulaşır. Temas, kıyafet, eşya,toplu taşımada , heryerde bulaşabilir, temes ettiğiniz şey her neyse iki üç dkda temas ve kıyafet yoluyla hızla bulaşır ve yayılır, diğer aile üyelerinede bulasirsa bir hayli basınız ağırir ve kurtulma süreciniz uzar , doktorunuza gidin , ilaç ve kremlerle geçiyor, ama düzenli olarak ailecek kullanmalisiniz, sürekli çarşaf değiştirmeniz ve evi supurmeniz gerekiyor çünkü eşyalarda kıyafetlerde koltuklarda on gün yaşıyorlar, kıyafetleri ters çevirip yıkayın ki dikiş yerlerinde de kalmasın yikadiktan sonra posetleyin iki gün hava almasın, ben küçükken geçirdim ev kalanaliksa tam bir kaos , tam geçti diyorsun tekrar başlıyor çünkü, heleki soğuğu çok sevdikleri için kuduruyorlar ve aşırı kaşıntı yapıyor bir zamandan sonra, bol bol güneşe çıkın, güneşe karşı çamaşırlarınızı asın çarşafları hep havalandırın güneşe doğru asın, soğuklar başlamadan kurtulursunuz inşallah, aksi takdirde doğum yaptıktan sonra bebeğe de bulaşır, benim de en büyük korkum bu , ben henüz gitmedim bekliyorum randevu çıkmasını, inşallah kurtulursunuz bu illetten, evinize kimseyi almayın ah alırsınız yoksa , gelip gitmeyin kimseye , rabbim yardımcınız olsun inşallah