Miniktirtil sancı mı bilmiyorum ama bende var aynı sıkıntı 🫠 29. Haftaya girdim. 2 haftadır falan karnım taş gibi oluyor ve aniden kasığıma bıcak gibi ağrı saplanıyor. Magnezyum yazdı. Ama bana mısın demiyor. Karnın taş oluyo resmen ve canımı acıtıyor. Bu haftadan sonra yalancı sancıların falan başlar suyun gelmezse, kanama ya da leke olmazsa korkma bolca dinlen dedi. Ama çok rahatsız ediyor beni içime sinmeye bişeyler Var nedense. haftaiçi yeniden gideceğim. Rahim ağzı uzunluğuna falan baktıracağım