Merhaba arkadaşlar Bugün doktor kontrolüm vardı 37 haftaya giriş yaptık. Bebeğim uzun süredir baş aşağı duruyordu nst ve utrasyon sonrası doktorum haftaya yapmam gerekiyor normalde ama bu hafta yapıcam dedi çatı muayenesi yaptı. Sonrasında ağrım vs olmadı ama bebeğim oldukça hareketli ve rahmimde baskı sancı karnımda kasılmalar hissediyorum bu zamana kadar bu kadar yoğun ve sık hissetmedim . Koşturarak hastaneye gidecek kadar kötü değilim ama sancılar çatı muayenesinden sonra sıklaşıyor mu doğumu hızlandırmış tetiklemiş olabilir mi? Bilgisi olanlar acil yardım
Birde kız çocuklar beklemez hurafeside korkutuyor ne yapmam gerek bilemedim